Ana İçeriğin Başı

Türk Telekom İnternet Online İşlemler'i cebinizden çıkarıyoruz!

Türk Telekom Online İşlemler Uygulaması

Türk Telekom Online İşlemler uygulaması ile mobil, evde internet ve ev telefonu aboneliğinize ait işlemlerinizi tek uygulama ile kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.


App Store'dan İndirin Google Play'den Alın Türk Telekom Online İşlemler  

Türk Telekom Online İşlemler uygulaması ile;

  • Tarife ve paket bilgilerinizin grafiksel gösterimiyle kullanımlarınızı görüntüleme
  • Tarife değişikliği ve avantajlı paketlere uygun fiyatlar ile sahip olma
  • Fatura bilgilerinizi öğrenme, ödenmemiş faturalarınızı ödeme
  • Hattınıza TL yükleme, TL talep etme ve hattınızdan TL gönderme
  • Yeni abonelik (Mobil, İnternet, Ev Telefonu ve Tivibu) başvuru işlemleri

gibi birçok işlemi dilediğiniz yerden kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Türk Telekom Online İşlemler uygulamasının yenilikçi teknolojileri;

Uygulamamızın ürün bazlı detaylı bilgilerine ulaşmak için;

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Mobil;
Mobil hat sahibi müşterilerimiz Türk Telekom Online İşlemler uygulaması ile yukarıdaki işlemlere ek olarak;

  • Uygulamaya özel Mobilist (Mobilist 5GB, Mobilist 10GB) paketleri
  • 4.5G servisi aktivasyon işlemleri
  • Fatura Talimatı İşlemleri
  • Numara gizleme, numara engelleme ve çağrı bekletme işlemleri
  • Abonelik bilgilerine ulaşım
  • Servis Aktivasyon işlemleri (Arayanı Bil, Çağrı Yönlendirme, Hediye İnternet ve çok daha fazlası)
  • Uluslararası kullanım aktivasyon işlemleri (Uluslararası Çağrı açma/kapama, Uluslararası dolaşım açma/kapama, Uluslararası paket satın alma)
  • Arama yönü izinlerinin kontrol edilmesi

gibi bir çok işlemi 7/24 hızlı ve güvenilir bir şekilde gerçekleştirebilmektedir.
Türk Telekom Online İşlemler uygulamasını kullanırken harcayacağınız internet de ücretsiz olup kotanızı ve kullanımlarınızı etkilememektedir.

​​ ​​​​

Evde İnternet;
Ev Telefonu abonesi olan müşterilerimiz Türk Telekom Online İşlemler uygulaması ile yukarıdaki işlemlere ek olarak;

  • Tivibu abonelik işlemleri
  • Modem Yönetimi
  • Güvenli İnternet işlemleri
  • Parola değişikliği
  • Uygulama üzerinden Çağrı Merkezine ulaşım

ve çok daha fazlası Türk Telekom Online İşlemler uygulamasında sizleri bekliyor.

​​ ​​

Ev Telefonu;
Ev Telefonu abonesi olan müşterilerimiz Türk Telekom Online İşlemler uygulaması ile yukarıdaki işlemlere ek olarak;

  • Taksitli Fatura ödeme ve Fatura talimat işlemleri
  • E-Fatura geçiş işlemleri
  • Görüşme detayı görüntüleme ve e-posta ile gönderme
  • Rehber aktarımı
  • Ev Telefonundan SMS gönderimi
  • En yakın Eczane sorgulama

gibi bir çok işlemi uygulamamız ile rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz.

​​​​ ​​​​
Türk Telekom Online İşlemler İzinler
ALINAN İZİN
İZİN İSTEME NEDENİ
Bildirimler
Türk Telekom tarafından paylaşılan bildirimlerin cihazınıza gönderilebilmesi için alınan izindir.
Depolama
Uygulamanızın telefonunuza yüklenebilmesi için alınan izindir.
Kamera
Kredi Kartınızı kameranıza okutarak fatura ödeyebilmeniz için alınan izindir.
Rehber
Fatura Ödeme, Lira Yükleme, Lira Gönderme ve Evden SMS gönderimi işlemlerinizin rehberiniz ile eşleşebilmesi için alınan izindir.
Konum
Size en yakın Türk Telekom Ofis ve Bayilerinin bulunabilmesi ve Üye Eczanelerin haritada gösterimi için gerekli izindir.
Telefon
Bize Ulaşın menüsünden Türk Telekom Çağrı Merkezi'nin aranabilmesi için alınan izindir.
SMS
Evden SMS gönderimi işleminin gerçekleştirilebilmesi için alınan izindir.
Siri
Siri ile Lira gönderme işleminin gerçekleştirilebilmesi için alınan izindir.
​​ ​​ ​​

Mobil hattınıza ait işlemler için cep telefonu numaranızı girip, giriş yapmak istediğiniz mobil hat üzerinden 9520’ye “ŞİFRE” yazıp ücretsiz SMS atarak gelen tek kullanımlık şifre ile uygulamaya giriş yapabilirsiniz.

İnternet & Ev Telefonu abonelikleriniz için T.C. Kimlik Numaranız ve sistemde kayıtlı olan cep telefonu numaranız ile <<Şifre Gönder>> butonuna tıklayarak alacağınız tek kullanımlık şifre ile uygulamaya giriş yapabilirsiniz.

9520’den SMS ile aldığınız tek kullanımlık şifrenin yanı sıra cihazınızın modeline bağlı olarak “Parmak İzi İle Giriş”, “Resimli Parola İle Giriş”, “Yüz Tanıma İle Giriş” ya da “Beni Hatırla” özellikleri ile yapabilirsiniz.

Hesap Yönetim ekranında bulunan Ayarlar simgesi altındaki Giriş Tercihleri bölümünden belirleyeceğiniz resim ile daha sonraki girişlerde şifre bilgisi girmeye gerek olmadan uygulamaya hızlıca giriş yapabilirsiniz.

Hesap Yönetim ekranında bulunan Ayarlar simgesi altındaki Giriş Tercihleri bölümünden parmak izinizi tanımlayarak daha sonraki girişlerde şifre bilgisi girmeye gerek olmadan parmak iziniz ile uygulamaya hızlıca giriş yapabilirsiniz.

Hesap Yönetim ekranında bulunan Ayarlar simgesi altındaki Giriş Tercihleri bölümünden yüz tanıma aktivasyonu yapılarak daha sonraki girişlerde şifre bilgisi girmeye gerek olmadan uygulamaya hızlıca giriş yapabilirsiniz.

Giriş ekranında bulunan “Beni Hatırla” kutucuğunu işaretleyerek giriş yaptığınızda sonraki girişlerinizde 90 gün boyunca tekrar bilgi girmeden uygulamayı kullanabilirsiniz.

Hesap Yönetim ekranında bulunan Ayarlar simgesi altındaki Giriş Tercihleri bölümüne girerek seçiminizi değiştirebilirsiniz.

-*952# tuşlayarak aldığınız şifre ile giriş yapmayı deniyorsanız hata almış olabilirsiniz. Buradan alınan şifreler Online İşlemler kanallarımıza giriş yapmak için geçerli değildir. Tek kullanımlık şifrenizi Mobil hattınız için 9520’ye ŞİFRE yazarak SMS ile ya da İnternet & Ev Telefonu için giriş sekmesindeki Şifre Gönder butonuyla öğrenebilirsiniz.

-Gönderilen tek kullanımlık şifrenizi yanlış tuşlamış olabilirsiniz, tekrar deneyerek giriş yapabilirsiniz.

-Şifreler tek kullanımlıktır. Bu yüzden giriş yaparken “Beni Hatırla” seçeneğini işaretlemediyseniz her girişiniz öncesi tekrar şifre almanız gerekmektedir.

-Tek kullanımlık şifreler SMS geldikten sonraki 3 dakika için geçerlidir. Süresi dolmuş bir şifreyi deniyorsanız hata uyarısı almış olabilirsiniz.

-İnternet/Ev Telefonu menüsünden alınan şifre ile Mobil hesaba giriş yapmayı deniyorsanız hata uyarısı almış olabilirsiniz.

Bu durum Türk Telekom kaynaklı değildir. Android cihazlarda 4 haneli numaralara SMS gönderimi yapıldığında bu uyarı alınabilir. Bu uyarı ile karşılaştığınızda cihaz ayarlarınızdan gerekli değişikliği yapabilirsiniz.

9520'ye SMS gönderebilmek için bu uyarıya Evet demeniz gerekmektedir. “Evet” dediğinizde herhangi bir ücretlendirme yapılmaz. “Hayır” dediğinizde 9520’ye SMS gönderemezsiniz ve cihaz ayarlarından değişiklik yapılması gerekli hale gelir.

Android cihazınızdaki “Premium SMS Gönderme İzni”ni açarak mevcut tercihinizi istediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz. Değişiklik yapılacak menünün yeri, cihaza ve işletim sistemi sürümüne bağlı olarak farklılaşabilir. Konunun servis sağlayıcı operatörünüzle ilgisi olmadığından, bu bilgiyi cihazınızın marka modeline göre ilgili firmadan temin edebilirsiniz.

Ayrıca İnternet arama motorlarına “4 haneli numaralara mesaj/SMS atamıyorum” yazıp arattığınızda cihazınızın ayarlarıyla ilgili yönlendirmeleri bulabilirsiniz.

Kısa bir süre içinde birden fazla şifre talebinde bulunmanız ya da şifrenizi birden fazla kez yanlış girmeniz durumunda güvenliğiniz için geçici süreliğine kullanıcı bilgileriniz bloke olmaktadır. Bu uyarıyı aldıktan 1 saat sonra yeni şifre alarak giriş yapmayı deneyebilirsiniz.

İnternet/Ev Telefonu menüsünden T.C. Kimlik Numaranız ve GSM Numaranız ile talep ettiğiniz şifre ile Mobil hesabınıza giriş yapamazsınız. Dilerseniz İnternet/Ev Telefonu hesabınıza giriş yaptıktan sonra aynı T.C. Kimlik Numarasına ait Mobil aboneliğinize geçiş yapabilir ya da 9520’ye SMS göndererek aldığınız şifre ile direkt olarak Mobil hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

Uygulamaya ilk girişinizde karşınıza çıkan birleştirme teklifi ekranına T.C. Kimlik Numarası ile bilginizi doğrulayarak tüm Türk Telekom aboneliklerinizi tek çatı altında toplayıp, hesaplarınızı kolayca yönetebilirsiniz. Ayrıca Ayarlar simgesi altında yer alan Hesap Yönetme İzinleri bölümünden de bu özelliği aktif duruma getirebilirsiniz.

Aynı T.C. Kimlik Numarasına ait birden fazla mobil hattı olan kullanıcılar uyglama üzerinden kayıtlı GSM numaralarını maskeli şekilde görüntüleyebilir ve Ekle/Çıkar özelliği ile eklenecek mobil hatlardan SMS ile onay alınarak tek çatı altında tüm mobil hesaplarınızı yönetebilirsiniz.

Güvenlik sebepleriyle farklı T.C. Kimlik numaralarına ait hesaplar birleştirilemez. Farklı bir T.C. Kimlik numarasına ait bir hesabı görüntülemek için tekrardan giriş yapmanız gerekmektedir.

Giriş yapmak istediğiniz mobil hattın takılı olduğu cihaz üzerinden ŞİFRE yazıp 9520’ye mesaj atınız. Gelecek olan tek kullanımlık kod ve giriş yapmak istediğiniz cep telefonu numarası ile farklı bir mobil kullanıcı için de uygulamaya giriş yapabilirsiniz.

T.C. Kimlik Numarası olmayan yabancı uyruklu kullanıcılar Yabancı Kimlik Numaraları ile Mobil ve Ev Telefonu hesaplarına giriş yapabilirler.

Sadece Dataline hattı olan kullanıcılar, Online İşlemler kanallarına giriş yapamaz. Aynı T.C. Kimlik Numarasına ait Mobil, Ev İnterneti ya da Ev Telefonu aboneliğiniz varsa Online İşlemler kanallarımıza bu aboneliklerle giriş yapabilirsiniz. Daha sonra Dataline aboneliğinizi Mobil ürün sekmesine kaydedebilirsiniz.

Sil Süpür kampanyamıza uygulamaya giriş yaptıktan sonra sağ üst köşesinde yer alan hediye kutusu şeklindeki Bana Özel alanına tıklayarak ulaşabilirsiniz. Sil Süpür kampanyamızdan kazandığınız hediyeler kısa bir süre içerisinde hattınıza tanımlanacak olup kazandığınız hediye hattınıza tanımlandığında SMS ile bilgilendirme yapılacaktır.      

Hesap Yönetim ekranında bulunan Ayarlar simgesi altındaki “Güvenli Çıkış” bölümünden çıkış yapabilirsiniz.