1- Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?
Evet. Kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık kullanım ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla geçişe açık paketlerde tarife değişikliği yapabilirsiniz.
2- Kampanyada taahhüt süresi içinde internet hizmetimi değiştirebilir miyim?
İnternet hizmetinden Yalın internet hizmetine veya Yalın internet hizmetinden internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Yalın internet hizmetine geçiş nedeniyle geçiş ücreti (bir defalık tüm vergiler dâhil peşin 10 TL) faturalandırılır ve kampanya kapsamında aylık olarak 12 TL Yalın Erişim ücreti faturanıza yansıtılır.
3- Kampanya taahhüt süresi bittikten sonra tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti ne kadar olacaktır?
Kampanyada taahhüt süresi 24 aydır. İndirim süresinin bitiminden itibaren seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarifesi üzerinden ücretlendirme yapılır.
4- Başka birine devir, başka adrese nakil, hat dondurma işlemlerini gerçekleştirebilir miyim?
Evet. Devir, nakil ve hat dondurma ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.
5- Kampanyayı nasıl iptal ettirebilirim?
Kampanya iptali için 444 0 905 GSNET Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Ofisleri veya Mağazalarına başvurabilirsiniz.
6- Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?
Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali yaptığınız durumda faturanıza yansıyacak ücretler; Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.
Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda faturaya yansıyacak ücretler;
Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;
- (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
- (varsa) Geriye dönük internet /Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri,
- (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri,
- (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.
7- Kampanya ile ilgili olarak destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?
Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 0 905 GSNET Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.
8- 1905 hediye wifi dakika nedir?
GSNET müşterileri şimdi takımının kuruluş yılı olan 1905 hediye Türk Telekom evde internet WiFi dakikaları ile havaalanları, otelleri alışveriş merkezleri, kafeler ve restoranlarla taşınabilir bilgisayarları veya WiFi uyumlu cep telefonları ile özgürce internete bağlanabilir.
Türkiye'nin 81 ilinde binlerce servis noktasında geniş bant kablosuz internet.
Türk Telekom evde internet WiFi Yurt Dışı Erişim hizmeti ile iPass firmasının anlaşmalı olduğu 160 ülkede, 100.000'in üzerinde servis noktasında tek bir kullanıcı adı ve şifre ile internete bağlanma olanağı.