Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

TTNET’e Transfer Sezonu Açıldı

Geri Dön

Transfer-In işlemi diğer İnternet Servis Sağlayıcı abonelerinin kullandıkları hizmeti iptal ettirmeden TTNET’e taşıma işlemidir. İnternet Servis Sağlayıcı değişikliği işleminden ADSL, G.SHDSL, VDSL 2 ve Yalın İnternet hizmetlerini kullananlar yararlanabilir.

  • Abone farklı bir ISS’e geçiş yaptıktan sonra 90 gün içinde tekrar geçiş talebinde bulunamaz.
  • Bir abone aynı yıl içinde en fazla 4 geçiş talebinde bulunabilir.
  • Geçiş işlemi aynı hizmetler arası yapılmalıdır. (Örneğin ADSL-ADSL, Fiber-Fiber)

Geçiş talebinin tamamlanması ile modem ayarları TTNET tarafından yapılacaktır. TTNET Müşteri Hizmetleri 444 0 375’ten modem ayarları konusunda destek alınabilir.

Verici operatörün geçiş işlemine onay vermesine kadar abone geçiş talebini iptal ettirebilir. İptal talebi Alıcı İnternet Servis Sağlayıcı’ya başvurarak yapılır. Örnek olarak; TTNET abonesi XXX firmasına geçme talebinde bulunmuş ve iş emri TTNET xDSL ekranlarında görünmekte ama daha TTNET tarafından onay verilmemiştir. Abone bu aşamada TTNET’ten ayrılmaktan vazgeçerse, TTNET tarafından onay verilmeden XXX firmasına tekrar başvurarak geçiş talebini iptal ettirmelidir. Başvuru sonuçlandırma süresi, başvuru yapıldıktan sonra 2 gün olduğundan dolayı, abone geçiş talebini başvuru zaman aşıma düşmeden iptal ettirmelidir.

Müşteriler TTNET’e Transfer-In yöntemiyle geçirildiklerinde müşteriye baglantı ücreti yansımaz. İptal/Yeni tesis yapıldığında bu ücret müşteriye yansır. Dolayısıyla transfer in yöntemiyle müşteriyi TTNET’e geçirmek müşteri lehine bir süreçtir.

Geçiş işlemi aynı hizmetler arası(örneğin ADSL-ADSL arası geçiş, Fiber-Fiber arası geçiş) yapılabilir. Farklı hizmetler arası geçiş yapılamaz.

Geçiş talebinde bulunan abonenin hizmet numarası üzerinde açık işemri (devir, nakil, abonelik iptali) varsa, abonenin geçiş talebi alınamaz. Ayrıca başka bir İnternet Servis Sağlayıcı tarafından daha önce ISS Transfer-In değişikliği başvurusu girilmişse ve sonuçlanmamışsa yada 3 aylık süre dolmamışsa da başvuru alınamaz.

  • TTNET Abonelik Sözleşmesi (Çatı Sözleşme)
  • Abonenin İşletmeci Değiştirmesi İçin Talep Formu
  • Abonelik Sözleşmesi ADSL/VDSL2/Yalın İnternet Eki
  • Kampanyalı başvuru ise Kampanya Taahhütnamesi

Müşterimizin talebi TTNET’e ulaştıktan sonra imzalaması gereken evraklar kargo ile kendisine iletilir.

Kargo görevlisi evrakları imzalatır ve TTNET’e ulaştırmak üzere alır. İmzalatılan başvuru belgesi ve kimlik fotokopisi TTNET’e ulaşınca teyit amaçlı müşterimiz aranır.

Onayı alınan müşteri verici internet servis sağlayıcıya iletilir. Verici İnternet Servis Sağlayıcı tarafından ONAY/RED verilmesinden sonra işlem sonuçlandırılır.

Geçiş işlemi verici servis sağlayıcıya talep iletildikten sonra 2 gün içinde, maksimum 2 saat kesintiyle gerçekleşir.

Verici İnternet Servis Sağlayıcı 2 gün içinde talebe cevap vermelidir. Cevap verilmemesi halinde başvuru zaman aşımına uğrayacak ve Alıcı operatöre geri dönecektir. Belirtilen süre kısıtına uyulmaması hallerinin BTK tarafından cezai yaptırımlar uygulanmasına neden olabilecektir. Başvurunun karşı ISS tarafından iptal edilmemesi için gerekli belgler eksiksiz bir biçimde doldurulmalıdır. Aksi takdirde karşı ISS basvurulara red verebilir.

90 gün içerisinde sadece 1 kez geçiş yapılabilir. Aynı yıl içersinde 4 kez geçiş yapılabilir.