Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Şimdi modeminizi yenilemenin tam zamanı!

Taksitli Modem Kampanyası

Şimdi modemini yenilemek isteyen TTNET'liler ! Ayda sadece 4 TL'den başlayan taksitlerle yepyeni bir modem sahibi oluyor.

Modeminiz artık beklentilerinizi karşılamıyor mu? Siz de TTNET'in çok avantajlı Taksitli Modem Kampanyasından yararlanın, ayda 12/24 ay taksit seçeneğiyle kablosuz modem sahibi olun.

Kampanyadan yararlanmak için TTNET Satış Noktalarına başvurabilirsiniz. Size en yakın TTNET ADSL Satış Noktası'nı öğrenmek için tıklayın.

Yepyeni modeminize hemen sahip olmak istiyorsanız online başvuru bırakın, biz sizi arayalım. Online başvuru için tıklayın.

24 Ay Taksitle 12 Ay Taksitle
VDSL Modem TL4 TL8

Kampanyanın geçerli olduğu TTNET İnternet Erişim Paketleri için tıklayınız.

Kampanya koşulları için tıklayınız.

Kampanya 31 Aralık 2014 tarihine kadar geçerlidir.

Kampanyadan hem yeni hem de mevcut TTNET müşterisi, kampanya'ya katılım tarihinden başlayarak müşteri seçimine göre 12 (on iki) ay yada 24 (yirmi dört) ay boyunca TTNET'in İnternet Erişim Hizmeti paketlerinden herhangi birinde abone olarak yeralmak koşuluyla kampanyadan yararlanabiliriz.

Modem taksit süresi bitmeden TTNET internet erişim hizmeti aboneliğinin iptali durumunda modem taksitlerine ilişkin olarak, kalan taksit tutarı oluşacak son TTNET faturanıza yansıtılacaktır.

Modem taksit süresi bitmeden ADSL hattının iptali durumunda, abonelik iptaline kadar geçen süre boyunca yapılan indirimler ve faturaya yansıtılan modem ücreti toplam modem bedelinden (ADSL Modem bedeli 125 TL, VDSL Modem bedeli 200 TL) düşülerek geri alınacaktır. Ayrıca varsa ödenmemiş aylık ücret, bağlantı ücreti veya taksitleri tahsil edilecektir.

Taahhütname'yi indirmek için tıklayın.

Modeminizin arızalı olduğunu düşündüğünüz durumlarda TTNET Müşteri Hizmetlerini 444 0 375 nolu telefondan arayabilirsiniz. Gerekli durumlarda talebinizle ilgili modem firmanızın Çağrı Merkezi Destek Hattı'na yönlendirileceksiniz.

Kampanya dahilinde verilen modemde Abonenin kullanımından kaynaklanan arızalardan, TTNET sorumlu değildir. Arıza oluşması durumunda veya modemle ilgili talep ve şikayetlerde modemin yetkili teknik servisleri tarafından modemle ilgili garanti kapsamı dahilindeki işlemler yapılacaktır. Arıza durumunda ve modem ile ilgili talep ve şikayetlerde Abone tarafından irtibata geçilmesi gereken kurum, cihazın garanti belgesinde bildirilmiştir.

Siz de TTNET'li olmanın ayrıcalıklarından yaralanmak istiyorsanız hemen tıklayın.

Sıkça Sorulan Sorular