Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Selfy Evde İnternet Kampanyası

Geri Dön

1. Kampanyadan kimler yararlanabilir?

Yeni veya kampanya yürürlüğe girdikten sonra gerçekleşen abonelik iptali üzerinden en az 3 (üç) ay geçmiş 18-25 yaş arası müşteriler kampanyaya dahil olan İnternet paketlerine 24 ay taahhüt vererek yararlanabilir.

Kampanya ile birlikte ayrıca indirimli modem fırsatından satış anında, 24 ay boyunca sadece aylık 5 TL taksitle yararlanılabilir.

2. Kampanya kapsamındaki ücretlendirme nasıldır?

  • İndirimli İnternet Paket Ücreti: Kampanya kapsamında internet paketleri 24 ay boyunca indirimlidir. Detaylı bilgi için tıklayın.
  • İnternet Bağlantı ücreti: Yeni aboneliklerde alınan bağlantı ücreti, 24 ay boyunca aylık 8TL taksitli olup kampanya paket fiyatlarına dahildir.
  • Yalın İnternet Erişim Hizmeti Ücretleri:
    • Kampanyadan telefon h​attı olmadan yararlanmak istendiğinde, Yalın internet erişim ücreti 24 ay boyunca indirimli aylık 12TL olup, kampanya paket fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
    • Yalın İnternet hizmeti başvurularında, sabit telefon hattı olmayan müşterilerden bir defaya mahsus olarak alınan 10TL Devre Hazırlama Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
    • Sabit telefon hattı ve Türk Telekom evde internet hat sahipliği bulunan abonelerin, bir defaya mahsus peşin 10TL (vergiler dahil) Yalın internet geçiş ücreti alınır.
  • Sabit Telefon'la (ALO Paket) İnternete Erişim Hizmeti Ücretleri:
    • Yeni sabit telefon (Alo Paket) hizmeti ile internet bağlantısı tercih edildiğinde, Alo Paket Sabit Ücreti kampanya kapsamında 24 ay boyunca indirimli aylık 12TL olup, kampanya fiyatlarına dahildir. Kampanya taahhüt süresi sonrasında hizmetin yürürlükteki tarife ücreti geçerlidir.
    • Sabit telefon hattı olmayan abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 16TL (vergiler dahil) ALO Paket Bağlantı Ücreti kampanya kapsamında ücretsizdir.
    • Türk Telekom sabit telefon hattı olup Alo Paket'e geçiş yapmak isteyen abonelerden bir defaya mahsus olarak alınan 16TL (vergiler dahil) ALO Paket Geçiş Ücreti, kampanya kapsamında 10TL'dir.
  • Evde internet ev içi kurulum ücreti: Modem kurulumu, bağlantı kontrolü ve internetin çalışır teslim edilmesi dahil olmak üzere hafta içi mesai saatlerinde değeri 90 TL; hafta içi mesai saatleri dışında veya hafta sonu değeri 150TL olan evde kurulum hizmeti ücretsizdir.

3. İlk faturaya yansıyacak ücretler nelerdir?

Damga vergisi: Bir defaya mahsus yansıtılır.

Bağlantı Ücreti: İlk taksidi yansıtılır.

Kampanya Katılım Ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ve Alo Paket erişimi(sabit telefonlu) ile internet hizmetinden yararlananlara ilk taksidi yansıtılır.

Kısmi Kullanım Ücreti:

  • İnternet: İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan kullanım bedeli, seçilen paketin kampanyalı paket ücreti üzerinden hesaplanarak yansıtılır.
  • Yalın internet erişim ücreti: Yalın İnternet erişimi (telefonsuz) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, Yalın İnternet aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.
  • ALO Paket erişim ücreti: Alo Paket erişimi (sabit telefonlu) ile internet hizmetinden yararlanmayı tercih ettiyseniz, aktivasyon tarihinden ilk fatura kesim tarihine kadar olan gün üzerinden aylık erişim ücreti hesaplanarak faturalandırılır.

Satın alınan ücretli Evde İnternet Katma Değerli Servis ücreti (Varsa): Ücretli Evde internet katma değerli servislerinden (Türk Telekom Tivibu Web, Vitamin, ...) yararlanıyorsanız, bu servisin ücreti ilk faturanıza yansıtılır.

4. Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?

Bireysel aboneler için;

  • TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi aslı (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
  • Yabancı uyruklu vatandaşlar için, geçerlilik tarihi uygun pasaport veya uluslararası geçerliliği olan muadili belgenin bir sureti
​​
​​​​​​

Satış anında,kampanya kapsamında, kablosuz modemler indirimli olarak sunulmakta olup 24 ay boyunca aylık 5TL'dir. Belirtilen indirimli fiyat internete ilk başvuru anında geçerli olup abonelik başlangıcından sonra modem talep edilmesi durumunda Taksitli Modem Kampanyası'ndan yararlanılabilir.

FİBERNET Paketlerinde, FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alacak aboneler için, mülkiyeti Türk Telekomünikasyon A.Ş.'ye ait olan HGW modeme abonelik boyunca ücretsiz kullanım hakkı sağlanır.

Modeminizin arızalanması durumunda öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Ayrıca internet hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içinde Türk Telekom Mağaza ve Ofislerine başvurarak modeminizi değiştirebilirsiniz. 7 iş gününden sonra ortaya çıkabilecek arızalardan modem üreticisi firma sorumludur; 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda gerekli kontroller sonrası modem arızasının tespit edilmesi durumunda üretici firma tarafından garanti kapsamında arızanın giderilmesi için ilgili firma servisine yönlendirilirsiniz.

Aldığım modem arızalı ise ne yapmalıyım?

Modem arızalı ise; ADSL hattınızın aktif hale gelmesinden itibaren 7 iş günü içerisinde Türk Telekom Mağazaları ve Ofislerine başvurulması halinde, modem yenisi ile değiştirilir. Ancak bu süreden sonra ortaya çıkacak arızalardan modem üreticisi firma sorumludur ve garanti kapsamında üretici firma tarafından arıza giderilir. Arıza yaşamanız durumunda, öncelikle 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz. Gerekli kontrollerin yapılması ve modem arızasının tespit edilmesi durumunda ilgili firma servisine yönlendirilirsiniz.​​

​​

Ücretsiz evde kurulum hizmeti ile ilgili daha detaylı bilgi almak için tıklayınız.​

Evde İnternet Kurulum Hizmeti 24 ay taahhütle ücretsizdir. 24 ay boyunca internet hattı iptal edilmez ise faturaya herhangi bir ücret yansımaz. Hizmet alımından itibaren 24 ay içerisinde hat iptali durumunda, kalan taksit süresi kadar aylık ücret toplamı son faturanıza yansıtılır.​

Kampanyaya online başvurabilir, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir veya Türk Telekom Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.

Ayrıca "İnternet" yazıp 6606'ya kısa mesaj (SMS) gönderin sizi hemen arayalım.

​​

1. Kampanya başlangıcında seçtiğim tarife paketini daha sonra değiştirebilir miyim?

​​​​Evet. Kampanya başlangıcından 24 aylık abonelik taahhüdü sonuna kadar kampanyaya giriş yapılan tarife/hız paketinin aylık kullanım ücretinin altında bir tarife/hız paketine inmemeniz kaydıyla geçişe açık paketlerde tarife değişikliği yapabilirsiniz.

2. Kampanyada taahhüt süresi içinde internet erişim hizmetimi değiştirebilir miyim?

İnternet hizmetinden Yalın internet hizmetine veya Yalın internet hizmetinden internet hizmetine geçiş yapabilirsiniz. Yalın internet hizmetine geçiş nedeniyle geçiş ücreti (bir defalık tüm vergiler dâhil peşin 10 TL) faturalandırılır ve kampanya kapsamında aylık olarak 12 TL Yalın Erişim ücreti faturanıza yansıtılır.​​​

3. Kampanya taahhüt süresi bittikten sonra tercih ettiğim tarifenin aylık ücreti ne kadar olacaktır?

Kampanyada taahhüt süresi 24 aydır. İndirim süresinin bitiminden itibaren seçtiğiniz paketin yürürlükteki tarifesi üzerinden ücretlendirme yapılır.​​

4. İnternet aboneliğimi veya bağlantımı başka birine devredebilir, başka adrese nakil edebilir veya dondurabilir miyim?

Evet. Devir, Nakil ve Hat Dondurma dondurma ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayınız​

5. Kampanyayı nasıl iptal ettirebilirim?

Kampanya iptali için 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilir, Türk Telekom Ofisleri veya Mağazalarına başvurabilirsiniz.​

6. Kampanya veya abonelik iptalinde çıkış bedeli ödeyecek miyim?

Kampanya iptali: Taahhüt süresi dolmadan kampanya iptali yaptığınız durumda faturanıza yansıyacak ücretler; Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler (modem ve bağlantı ücreti için verilen indirimler dahil) tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır.​

Abonelik iptali: Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali yaptığınız durumda faturaya yansıyacak ücretler;

Taahhüt başlangıcından iptal dönemine kadar sunulan tüm indirimler tahsil edilir. Ancak, taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedellerinin toplamının, sağlanan indirimlerden düşük olması halinde düşük olan tutar faturanıza yansıtılır. Bahse konu tutara ilaveten;

  • (varsa) Modem ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Cihaz ücretinin kalan taksitleri,
  • (varsa) Geriye dönük internet / Yalın internet hizmeti kullanım ücretleri
  • (varsa) ALO Paket kullanım ve bağlantı ücretleri
  • (varsa) Bağlantı Ücreti kalan taksitleri yansıtılır.

7. Kampanya ile ilgili destek almak istediğimde nereye başvurabilirim?

Kampanya ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınız için 7 gün 24 saat 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.​​​​

​ ​​​
​​​

1) Selfy kapsamında yararlanabileceğim ücretsiz ek fırsatlar nelerdir, nasıl yararlanırım?

Kampanyadan yararlanan müşteriler Selfy kapsamında sunulan ücretsiz fırsatlardan ilgili fırsatın kısa kodunu TCKN'leriyle birlikte 6262'ye mesaj atarak faydalanabilir.

  • Türk Telekom Müzik - 3 Ay Ücretsiz Türk Telekom Müzik Premium Üyelik-> MUZIK boşluk TC Kimlik Numaranızı yazıp 6262'ye gönderebilirsiniz.
  • Türk Telekom Wifi - Ücretsiz 600 Dakika Türk Telekom Wifi -> WIFI boşluk TC Kimlik Numaranızı yazıp 6262'ye gönderebilirsiniz.
  • Tivibu Go Sinema - 3 Ay Ücretsiz Tivibu Go Sinema Paketi -> TIVIBU boşluk TC Kimlik Numaranızı yazıp 6262'ye gönderebilirsiniz.

Selfy üyelerine özel fırsatları hakkında daha detaylı bilgi için tıklayınız.

​​​