Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

TTNET TekŞifre

Geri Dön

TekŞifre, TTNET Servislerini çeşitli platformlardan kullanırken sizi tanımamızı sağlayan şifre uygulamasıdır. Bu sayede tek bir şifre ile tüm TTNET servislerini kullanabilir, size özel sunduğumuz online fatura ve kota sorgulama gibi temel hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

TekŞifre ile faydalanabileceğiniz hizmetleri görüntülemek için tıklayın.

1) ttnet.com.tr anasayfada yer alan TekŞifre linkine tıklayıp istenen bilgileri girerek TekŞifre'nizi kolayca oluşturabilirsiniz. TekŞifre Üyeliği için lütfen tıklayınız.

*E-mail bilginizi vermeniz akabinde aktivasyon işlemini tamamlamak için, e-posta adresinize gönderilen aktivasyon linkini tıklamalısınız.

*Kurumsal müşterilerimiz için istenen bilgiler farklıdır. Kurumsal TekŞifre Üyeliği için lütfen tıklayınız.

2) 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetlerini arayarak TekŞifre talebinde bulunabilir, TekŞifrenizin SMS olarak ceptelefonunuza gönderilmesini talep edebilirsiniz.

Kendinize yeni bir aktivasyon e-postası gönderilmesini sağlamak için; lütfen tıklayın. Buraya, kayıt yaptırırken kulladığınız, aynı zamanda TekŞifre Kullanıcı Adınız olan, e-posta adresini girerek, e-posta adresinize yeni bir aktivasyon e-postası gönderebilirsiniz.

Kayıt işlemini tamamladıktan sonra 24 saat içinde aktivasyon işlemini tamamlamanız gerekmektedir. Aktivasyon onay işlemini tamamlamamanız durumunda, üyelik kaydınız iptal edilecek ve tekrar yeni üye kaydı yapmanız gerekecektir.

Size göndermeye çalıştığımız aktivasyon e-postası, e-postanızdaki bir spam veya toplu posta filtresine takılmış olabilir. E-postayı bu klasörlerde bulamıyorsanız, ttnet-kullanici-hesabi@ttnetbilgilendirme.com.tr adresini adres defterinize veya filtrenizin izin verilenler listesine ekleyin.

E-posta adresinizi yanlış girdiyseniz, e-posta adresi düzeltmesi için 444 0 375 Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri'ni aramamanız durumunda, aynı ADSL bilgilerinizle yeni hesap oluşturabilmeniz için, 24 saat beklemeniz gerekmektedir. 24 saatin sonunda, oluşturduğunuz üyelik kaydı iptal edilecektir.

Aynı e-posta adresiyle sadece bir TekŞifre hesabı oluşturabilirsiniz. Birden fazla hesap oluşturmak isterseniz, farklı e-posta adresleriyle üye olmanız gerekmektedir.

Hayır. Her bir ADSL hattınız için tek bir TekŞifre oluşturabilirsiniz.

Üzerinize kayıtlı birden fazla TTNET ADSL hattı olması durumunda, TekŞifre alımı esnasında üzerinize kayıtlı olan ADSL hatlarınızdan TekŞifre alımına uygun olanlar listelenir ve seçiminize göre TekŞifre tanımlaması gerçekleştirilir.

TekŞifre Kullanıcı Adınız, üyelik işlemlerinde girmiş olduğunuz e-posta adresidir.

  • TekŞifre Kulanıcı Adı ve Şifrenizle giriş yapın
  • (Anasayfada görüntülenen isminizin üzerini tıklayarak ulaşacağınız) TekŞifre menüsünde yer alan "Üyelik Bilgilerim" linkine tıklayın.
  • "Düzenle" butonuna tıklayarak TekŞifre Kullanıcı Adınızı yani e-posta adresinizi değiştirebilirsiniz. Bu menüde yer alan seçimleri kullanarak bilgilerinizde güncelleme yapabilirsiniz.

Güncellediğiniz yeni e-posta adresine bir aktivasyon e-postası gönderilecektir. Kullanıcı Adı değiştirme işleminizi tamamlamak için, aktivasyon e-postasında yer alan aktivasyon linkine tıklayarak, e-posta adresinizi doğrulamalısınız.

Aktivasyon işlemi 24 saat içerisinde tamamlamamanız durumunda, Kullanıcı Adı değiştirme işleminiz geçersiz kılınacaktır. Eski TekŞifre Kullanıcı Adınızla giriş yapıp, "Üyelik Bilgilerim" sayfasında TekŞifre Kullanıcı Adınızı değiştirebilirsiniz.

Kendinize yeni bir aktivasyon e-postası gönderilmesini sağlamak için 'Üye Girişi' sayfasında yer alan 'Aktivasyon Yenileme' linkine tıklayınız. Buraya, sistemde güncellediğiniz e-posta adresini girerek, e-posta adresinize yeni bir aktivasyon linki gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Aktivasyon işlemini 24 saat içerisinde tamamlamamanız durumunda, Kullanıcı Adı değiştirme işleminiz geçersiz kılınacaktır.

E-posta adresinizi yanlış girdiğinizi düşünüyorsanız eski TekŞifre Kullanıcı Adınızı kullanmaya devam edebilirsiniz. Eski TekŞifre Kullanıcı Adınızla giriş yapıp, 'Üyelik Bilgilerim' sayfasında doğru e-posta adresini girerek güncellemeyi yapabilirsiniz.

Size göndermeye çalıştığımız aktivasyon e-postası, e-postanızdaki bir spam veya toplu posta filtresine takılmış olabilir. E-postayı bu klasörlerde bulamıyorsanız, ttnet-kullanici-hesabi@ttnetbilgilendirme.com.tr adresini adres defterinize veya filtrenizin izin verilenler listesine ekleyiniz.

Evet. TekŞifre üyelik bilgilerinden e-posta adresinizi değiştirmeniz durumunda hesabınıza aktivasyon e-postası gönderilecektir. Aktivasyon e-postasının güncellediğiniz yeni e-posta adresine ulaşmaması durumunda, eski e-posta adresinizi kullanmaya devam edebilirsiniz.

Kullanıcı Adınız aktif bir mail hesabınız olmalıdır. Aktif bir mail hesabınızı Kullanıcı Adı olarak belirlemek için lütfen 444 0 375 Müşteri Hizmetleri'ni arayınız.

Dilerseniz, TTNET'de kayıtlı cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına "TEKSIFRE" yazın, bir boşluk bırakın ve Hizmet Numaranızı veya kayıtlı e-posta adresinizi yazıp 6606'ya mesaj gönderin. TekŞifre ve Kullanıcı Adınız SMS olarak ceptelefonunuza yeniden gönderilecektir.

Şifreniz, TekŞifre üyelik işlemlerinde girmiş olduğunuz şifredir. 'TTNET TekŞifre' Kullanıcı Adı ve Şifrenizle giriş yaptıktan sonra; 'Üyelik Bilgilerim' sayfasında 'Şifre Değiştir'e tıklayınız. Açılan sayfada mevcut Şifrenizi ve yeni Şifrenizi girerek, Şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Şifrenizi unutmanız halinde Kullanıcı Adınızı (e-posta adresiniz) ve Şifrenizi girdiğiniz giriş sayfasındaki "Şifremi Unuttum" linkini tıklayınız. Açılan sayfaya e-posta adresinizi yazıp, "Gönder" seçeneğini tıklayınız. E-posta adresinize şifre değiştirme için bir e-posta gönderilecektir. E-posta adresinize gönderilen linki tıkladığınızda, yeni şifre tanımlama sayfasına yönlendirileceksiniz.

Dilerseniz, TTNET'de kayıtlı cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına "TEKSIFRE" yazın, bir boşluk bırakın ve Hizmet Numaranızı veya kayıtlı e-posta adresinizi yazıp 6606'ya mesaj gönderin. TekŞifre ve Kullanıcı Adınız SMS olarak ceptelefonunuza yeniden gönderilecektir.

444 0 375 Müşteri Hizmetleri'ni arayıp TekŞifre hesabınızı iptal edebilirsiniz.

Aynı bilgisayardan birden çok kullanıcı hesaplarını kullanabilir. Birden çok hesaba erişmek için her oturumun sonunda oturumunuzu kapatmak üzere "Çıkış" bağlantısını tıklayın. Daha sonra farklı bir Kullanıcı Adı ve Şifreyle üye girişi yapabilirsiniz.

Birden fazla ADSL hattı olan kullanıcılarımız, her hat için ayrı bir e-posta adresiyle TekŞifre hesabı oluşturabilirler.