Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

İnternet Üzerinden Ses Hizmeti

Geri Dön

TTNET Alo, TTNETin sunduğu yeni nesil modemler ile TTNET DSL altyapısı üzerinden avantajlı tarifeler ile görüşme yapmanızı sağlayan hizmettir.

TTNET Alo için taşıyıcı seçim kodu çevirmeniz gerekmez, telefonunuzu ADSL/yalın ineternet hattınıza bağlamanız yeterlidir. TTNET'e yapacağınız başvuru ile telefon numaralarını aynı şekilde arayarak avantajlı görüşme yapabilmenize imkan sağlar.

TTNET Alo, teknik olarak bir VoIP (Voice over IP - IP üzerinden Ses) hizmetidir.

Günlük internet paketleri hariç TTNET internet abonesi olan herkes TTNET Alo' dan faydalanabilmektedir.

TTNET'e yapacağınız başvuru sonrasında, mevcut TTNET Alo uyumlu modeminiz varsa yeni bir modeme ihtiyaç duymadan yoksa TTNET' in vereceği yeni bir modem ile telefon numaralarını aynı şekilde kodlayarak görüşme yapabilirsiniz.

TTNET Alo ile görüşmelerinizi avantajlı tarifelerle, TTNETin diğer katma değerli servisleri ile birlikte tek bir faturada bu hizmetten faydalanabilirsiniz.

TTNET Alo üzerinden yaptığınız görüşmelerin ücretleri TTNET ADSL faturanızın içerisinde yer alacaktır.

TTNET Alo için herhangi bir ön ödeme yapmanıza gerek yoktur.

Mevcut modeminizin TTNET Alo uyumlu olmaması durumunda size en yakın ofis ya da bayilerimizden uyumlu modemi temin edebilirsiniz.

TTNET Alo kurulumu uzaktan erişim ile yapılmaktadır. Bunun için modeminizin açık ve telefon cihazının TTNET Alo destekli modeme takılmış olması yeterlidir.

Modem üzerinde ki PHONE1 ve PHONE2 ışıkları sürekli yeşil renkte yanıyor durumda ise kurulum tamamlanmıştır. Işıklar yanmıyorsa kurulum ya yapılmamış ya da tamamlanamamıştır.

Modem üzerinde ki PHONE1 ve PHONE2 ışıkları sürekli yeşil renkte yanıyor durumda ise kurulum tamamlanmıştır. Işıklar yanmıyorsa kurulum ya yapılmamış ya da tamamlanamamıştır.

Modeminizin arkasındaki PHONE1 veya PHONE2 girişlerine bağlı telefon cihazından başka bir numaraya doğru çağrı yapmayı deneyin. Başarısız olursa bağlantılarınızı, aradığınız numaranın doğruluğunu, arama tipinizin aradığınız yöne açık olup olmadığını kontrol ediniz ve gerekirse teknik destek ve sorularınız için TTNET Çağrı Merkezini (444 0 375) 7x24 arayınız.

Öncelikle telefonun modemin arkasında ki PHONE1 veya PHONE2 portlarından birine bağlı olduğundan emin olun.Sonra modem üzerinde ki PHONE1 ve PHONE2 ışıklarının sürekli yeşil yanar olduğunu da kontrol edin.Işıklar yanıyorsa çevir sesi almanız gerekir.Işıklar yanmıyorsa TTNET Alo numaranız modeme tanımlanmamış demektir.

Işıklar yanıyor ve yine çevir sesindan farklı bir ton duyuyorsanız telefon makinenizin doğru çalıştığından emin olun.Emin olmak için telefonunuzu başka bir TT hattına bağlayıp çağrı yapın.Telefon makineniz çalışıyor ise modeminizde bir arıza oluşmuştur,modem değişimi yapılması gerekmektedir.

Lütfen,yardım almak için TTNET Çağrı Merkezini (444 0 375) arayınız.

TTNET Alo üzerinden şehiriçi, şehirlerarası, uluslar arası, gsm yönlerinin hepsine doğru arama yapabilirsiniz.

TTNET Alo ile sahip olduğunuz ev telefon numaranızın yurtiçi ve yurtdışı tüm operatörlerden aranabiliyor olması gerekmektedir. Aksi bir durum söz konusu ise lütfen sorun olan operatöre ve TTNET Çağrı Merkezini konu ile ilgili bilgilendiriniz.

TTNET Alo satın alırken talep ettiğiniz arama tipinizin bu yönlere açık olması gerekmektedir. Telefon cihazınızın çalıştığına ve PHONE1 ve PHONE2 ışıklarının yandığına emin olun, bunlarda problem yoksa yardım almak için TTNET Çağrı Merkezini (444 0 375) arayabilirsiniz.

​TTNET Alo'yu istediğiniz zaman iptal ettirebilirsiniz. Herhangi bir süre zorunluluğu bulunmamaktadır

​TTNET Alo abonesi olmak için herhangi bir bağlantı ücreti ödemenize gerek yoktur.

TTNET Alo Internet üzerinden ses hizmetimiz 2 Temmuz 2012 tarihi itibarıyla yeni satışa kapatılmıştır.

TTNET Alo'yu TT Ofislerinden yazılı başvuru yaparak iptal ettirebilirsiniz.

444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri üzerinden 7x24 destek alabilirsiniz.

Hayır. TTNET Alo hizmeti ile arama yapabilmek için modemin açık olması gerekir.

Herhangi bir TTNET Alo kampanyasından faydalandıysanız ve taahhüt süreniz henüz dolmadıysa, ve/veya TTNET Alo modem taahhütnüz var ise, modem ücretinin TTNET tarafından karşılanan miktarı, (varsa) ödenmeyen modem taksit ücretleri, (varsa) geriye dönük TTNET Alo kullanım ücretleri, (varsa) tarifede yer alan diğer kullanımlara ait borçları son faturanıza yansıtılacaktır.

Hayır. TTNET Alo aboneliği, internet tarife değişikliği ile etkilenmez, devam eder.

Hayır. Abone olduğunuz ay içindeki kullanım hakkı ve ücret, abonelik başlangıcından ay sonuna kadar ki gün üzerinden hesaplanır. Örneğin, TTNET Alo 100 tarifesine ayın 15. gününde abone olunması durumunda o ay içindeki kullanım hakkı (kalan gün üzerinden hesaplanacağı için 15 günlük) 100 dakikanın yarısı olacaktır (50 dakika). Aynı şekilde ücret de tarife bedelinin yarısı olarak yansıtılır.

TTNET Alo görüşmeleri ile internet kotasının önemsenmeyecek kadar düşük bir kısmı kullanılır. Bu kullanımdan ötürü kota aşımı mümkün değildir.

444 0 375 Çağrı Merkezimizi arayarak ya da en yakın TT bayi ve ofislerinden hattınızı istediğiniz yönlere açtırabilir veya kapattırabilirsiniz.

​Evet, ödenmemiş faturalarınız olduğunda TTNET Alo hizmetini kullanamazsınız.

​ADSL/yalın internet hizmetini naklettiğinizde TTNET Alo hizmetiniz de aynı şekilde nakledilir.

​ADSL/yalın internet hizmetiniz devredildiğinde TTNET Alo hizmetiniz de devredilir.

​444 0 375 Çağrı Merkezimizi arayarak ya da en yakın TT bayi ve ofislerinden hattınızı istediğiniz yönlere açtırabilir veya kapattırabilirsiniz.

​İstediğiniz kadar tarife değişikliği yapabilirsiniz. Bir sonraki ay en son yapacağınız değişikliğe göre ücretlendirileceksiniz.

​Hayır. TTNET Alo hizmeti için kullanacağınız VoIP destekli TTNET Alo modemleri "PSTN yedekliliği" özelliği sunar. İnternet bağlantınızda bir problem olması halinde "PSTN yedekliliği" devreye girerek telefon görüşmelerinizin normal telekom servisleri (PSTN) üzerinden devam etmesini sağlar. Böylece ses iletiminde herhangi bir kayıp ile karşılaşmazsınız. PSTN yedekliliği" abonenin PSTN bağlantısı olmaması nedeniyle- yalın DSL müşterileri için geçerli değildir.

​Evet konuşabilirsiniz. "Kurulum" ile ilgili yönlendirmelerde yer alan şekilde bağlantıları yaparsanız Türk Telekom hattınıza gelen çağrıları modemde PHONE1 girişine bağlı telefon üzerinden alabilirsiniz. Arama yapmak isterseniz TTNET Alo üzerinden arama yapacaksınız yani konuştuğunuz süre TTNET Alo paketinizdeki dakikalardan düşülecektir.

Zyxel_P-2602HWL modem kullanıyorsanız şekil 1'de görüldüğü gibi bağlantıları yapabilirsiniz.

Zyxel_P-2602HWL Modem Bağlantı Şeması - 1
Zyxel_P-2602HWL Modem Bağlantı Şeması - 2