Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

ADSL Modem Bilgileri

Sizin için hazırladığımız kapsamlı ADSL modem rehberinden faydalanın: TTNET'ten temin edebileceğiniz ADSL modemlerin özelliklerini inceleyin ve modeminizle ilgili satış sonrası destek alın.

TTNET'in sağlamakta olduğu ADSL hizmetinden yararlanmak için bir ADSL modeme ihtiyacınız vardır. Bugünkü ADSL bağlantı teknolojisini karşılamak üzere çeşitli teknik özellikte modemler piyasada bulunmaktadır. Kendi ihtiyaçlarınıza uygun bir ADSL modem temin ederek evinizde veya iş yerinizde TTNET ADSL hizmetinden yararlanabilirsiniz.

Piyasada kablolu ve kablosuz olmak üzere iki farklı çeşitte ADSL modem bulunmaktadır. Kablolu veya kablosuz bir ADSL modem ile hem dizüstü hem de masaüstü kişisel bilgisayarınızı kullanarak internete bağlanabilirsiniz.

TTNET, çeşitli yeni abonelik kampanyaları dahilinde müşterilerine farklı marka, model ve özelliklerde hediye ADSL modemler vermektedir. Ücretsiz ADSL modemler, TTNET ADSL bağlantısı başvurusu sırasında bayiler aracılığıyla kullanıcılara verilmektedir. TTNET kampanyalarında ücretsiz olarak verilen ADSL modemler ADSL2+ teknolojisine de uyumludur.

TTNET Kampanyalı Modemleriyle ilgili detaylı daha bilgiye modem markanızı tıklayıp, yönlendirildiğiniz sayfadan modem modelinizi seçerek ulaşabilirsiniz.

Modem Arıza Süreçleri

TTNET'ten kampanya kapsamında aldığınız modeminizin arızalandığını düşündüğünüz durumlarda öncelikle 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri'ni arayınız. Çağrınız sırasında öncelikle ADSL hattınızla ilgili bir sorun olup olmadığı incelenecek ve modeminizin bazı teknik ayarları kontrol edilecektir.

Yaşadığınız sorunun hattınızla ilgili olduğunun anlaşılması halinde durum ilgili teknik ekiplerimize aktarılacak ve sorununuz en kısa sürede çözülecektir. Sorununuzun ADSL hattınızdan kaynaklanmadığı durumlarda kullandığınız modem tedarikçi firmalarının çağrı merkezi numaralarına yönlendirileceksiniz.

Modeminizi onarım için ilgili modem firmasına iletmeniz gereken durumlarda modem firmasının anlaşmalı olduğu kargo firması üzerinden ücretsiz gönderim yapabilirsiniz. Firmaya gönderdiğiniz arızalı modeminizin durumunu tedarikçi firmanın Arıza Takip sayfasından kontrol edebilirsiniz.

Daha detaylı bilgiye sahip olmak, modem kurulum kılavuz ve CD'lerine ulaşmak, yazılım güncellemeleri yapabilmek ve modem arızalarınızda modem tederikçi firmanızdan hangi konularda ve nasıl destek alabileceğinizi öğrenmek için aşağıdaki adreslerden "Destek" bölümlerini tıklayabilirsiniz:

Modem Kilit Kaldırma Süreci

TTNET' ten kampanyalı olarak almış olduğunuz modeminizin TTNET' ten farklı bir uzantı ile kullanılmasını engelleyecek bir kilit yazılımı var ise kaldırılması için 444 0 375'ten TTNET Müşteri Hizmetleri ile görüşebilirsiniz.

Görüşmeniz sonrasında modeminizi ilgili firmanın teknik servisine gönderilmesi gerekirse firmanın anlaşmalı kargo firmasını kullanarak ücretsiz olarak gönderim yapabilirsiniz. Gerekli işlemlerin tamamlanmasının ardından modeminiz belirtmiş olduğunuz adrese yine ücretsiz olarak gönderilecektir.

TTNET Kampanyaları ile ilgili bilgi almak için tıklayın.