Menüye ulaşmak için tıklayınız Sayfa içeriğine ulaşmak için tıklayınız

Müşteri Memnuniyeti

 
İletişim Kanallarımız

Değerli Müşterimiz,
TTNET ile ilgili her türlü sorun, öneri ve bilgi talepleriniz için sizinle iletişim kanallarımızı paylaşmak isteriz.

 
TTNET Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi Politikası

Kurumsal ve bireysel hizmetleriyle sektörde öncü rol oynayan bir iletişim ve eğlence şirketi olarak, müşteri memnuniyetini sürekli kılmak ana hedefimizdir.

Bu hedef ve Kalite Politikamız doğrultusunda müşteri istek, beklenti ve şikayetlerini;

  • Kaliteli hizmet sunma anlayışıyla ele almayı,
  • İlgili mevzuata uygun olarak, özenli, tarafsız ve gizlilik içerisinde değerlendirmeyi,
  • Müşteri odaklı, şeffaf, hızlı, adil ve güvenilir olarak sonuçlandırmayı,
  • İyileştirme ve geliştirme için fırsat olarak görüp, kullanılan sistem ve süreçlerimizi düzenli olarak gözden geçirmeyi, etkinliğini, verimliliğini takip etmeyi ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.
 
Müşteri Şikayetlerinin Yönetim Süreci

Tüm şikayetlerinizle ilgili iletişim kanallarımızdan ulaşabilirsiniz

  • Bize ulaşan tüm şikayetleriniz kanun ve yönetmelikler gereğince kayıt altına alınmaktadır.
  • Şikayetlerin kayıt altına alındığına dair tarafınıza şikayet takip numarası ile sözlü, e-posta veya SMS ile bilgi aktarılır. Takip numarası ile isterseniz şikayetinizin durumunu takip edebilirsiniz.
  • Şikayetlerinizi bize ilk ilettiğiniz anda çözümlemeyi hedefleriz. Detaylı araştırma gerektiren durumlar için sizi bilgilendirerek şikayetiniz çözümlenene kadar konunun takipçisi oluruz. Belirli periyotlarla şikayetin durumu ile ilgili ara bilgilendirme yaparız.
  • Şikayetlerinizi; Müşteri odaklı, şeffaf, hızlı ve güvenilir olarak sonuçlandırmak önceliğimizdir. Şikayetiniz sonuçlandıktan sonra mutlaka sizi bilgilendiririz.
  • Bizim için çok değerli olan geribildirimleriniz doğrultusunda sistemlerimizi, hizmet kalitemizi, süreçlerimizi sürekli gözden geçirir, iyileştiriz. Şikayetlerin tekrar etmemesi için kök nedenleri araştırır, düzeltici ve önleyici aksiyonları planlar ve hayata geçiririz.